Fragt fra 39,- / Fri fragt til GLS pakkeshop over 499,-
FRI FRAGT TIL GLS PAKKESHOP OVER 499,-

FRAGT 39,-
Du har ingen varer i din varekurv.
Close
Filters
Søg

Handelsbetingelser

Du kan finde svar på de fleste af dine spørgsmål på denne side. Kniber det er du velkommen til at ringe eller maile til os.

hello@designaffair.dk

Tlf: (+45) 26787701
Hverdage (undtagen tirsdag): 11:00 - 17:00

 

Om at handle hos Design Affair.dk

Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?

Velkommen til Designaffair.dk (CVR nr. 26326729), dejligt du fandt os. Design Affair i Gl. Skørping blev etableret i 2016. Alle de varer du finder i vor webshop kan købes online her og nu. Klik på en vare du er interesseret i. Klik herefter på knappen 'Læg i kurv'. Du kan nu lægge flere varer i kurven, ved at finde dem i webshoppen på samme måde. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på 'Gå til bestilling'.

Hav venligst bank/kortoplysninger parat, samt adressen varerne skal sendes til. Når disse oplysninger er udfyldt klikker du på "Gennemfør bestilling" og dine varer er på vej til dig.

 

Har Design Affair en fysisk butik?

Ja, vi har en fysisk butik i Gammel Skørping mellem Hobro og Aalborg. Du kan finde butikken på Gammel Skørpingvej 156, 9520 Skørping tlf. 26 78 77 01.

Butikken er indrettet i en længe på en stor gård, hvor vi har 300 m2 fyldt med møbler, belysning, tilbehør, gaveidéer og meget mere fra ind- og udland. Her er kælet for detaljen. Kom gerne forbi og lad dig overraske.

Personalet i den fysiske butik og webshoppen er de samme. Begge steder ønsker vi at yde en ærlig service i øjenhøjde. Vi deler gerne ud af boligtip og indretningsforslag.

Kan jeg ringe til jer?

  • Du er naturligvis velkommen til at ringe til os på (+45) 26 78 77 01. Telefonen er åben hverdage kl. 10.00 – 16.00 (undtagen tirsdag). Husk du også altid kan sende en e-mail til hello@designaffair.dk. Vi bestræber os på at besvare alle e-mails indenfor 24 timer. Vi ser frem til at høre fra dig.

 

Spørgsmål omkring en vare

  • Varen jeg gerne vil have er udsolgt - får I flere af den?

Det sker at visse varer bliver udsolgt. Engang imellem får vi efterleverancer af populære varer, og nogle gange får vi varer retur. Derfor kan vi kun opfordre dig til at kigge forbi fra tid til anden. Du kan også med fordel tilmelde dig vores kundeklub og nyhedsbrev.

  • Jeg har brug for mere information om en vare

Vi skriver så mange oplysninger som muligt om vore varer, så som størrelse, farve, materiale m.v. Vi sætter også en ære i at have gode og fortællende billeder af vore varer. 
Hvis du har brug for yderligere information, så skriv til hello@designaffair.dk - det er vigtigt at du oplyser mærke og varenummer, som fremgår på de enkelte varer.

  • Jeg har set noget fedt fra et af de mærker I fører - kan I finde det til mig?

Det kan være vi har det selvom det ikke fremgår af webshoppen (kan være under oprettelse). skriv eller ring blot til os. Nogle varer bestiller vi også gerne hjem til dig.

 

Spørgsmål omkring betaling

  • Hvilke betalingskort kan jeg bruge?
  • Dankort
  • Dankort / VISA-Dankort
  • VISA
  • MasterCard
  • Diners Club
  • VISA Electron
  • Maestro
  • JCB
  • De viste priser på webshoppen er inklusiv dansk moms (25%). Al handel på Designaffair.dk foregår på dansk.

Kreditkort

I betalingsfasen får du opgivet, hvilke varer du har bestilt samt den samlede pris. Når du vælger at gå til kassen, bliver du ført til en sikker server godkendt af NETS, hvor du skal indtaste følgende:

    • Kreditkortnummer
    • Udløbsdato
    • Kontrolcifre

Såfremt du ikke udfylder disse felter korrekt, kan Designaffair.dk ikke gennemføre dine varekøb. Herefter trykkes på 'Godkend'. Beløbet trækkes først på din konto, når varen sendes fra Designaffair.dk. Du vil ved modtagelsen af bestillingen få en faktura. 

·         Er det sikkert at bestille online?

Når du har samlet de varer, du ønsker og gerne vil betale, bliver du automatisk omdirigeret til en såkaldt sikker server hos QuickPay. Herfra er al kommunikation mellem dig og serveren krypteret med SSL (Secure Socket Layer)-kryptering. Denne kryptering sikrer, at ingen kan aflytte eller opsnappe de informationer du indtaster. Selve transmissionen er godkendt af NETS, og sikrer dig den størst mulige sikkerhed omkring transaktionen. Når du befinder dig i en sikker zone, vises, i dit browservindue, et lille 'Secure Server'-ikon. I Internet Explorer og Firefox er dette lille ikon en lukket hængelås.

Hos Designaffair.dk beder vi dig aldrig om din underskrift eller pinkode. Uanset om du handler på Internettet eller i en traditionel butik gælder det, at det KUN er din underskrift eller pinkode, som i juridisk forstand, kan betragtes som bindende. Hvis nogen misbruger dit kortnummer og kortets udløbsdato, har den pågældende butik pligt til at annullere handelen. Det kan din bank gøre for dig. Det vil sige, at du ikke løber nogen risiko ved at handle hos Designaffair.dk.

  • Hvornår trækker I pengene?

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Designaffair.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Fragt og levering

  • Kan jeg hente varerne i Jeres butik?

Ja, det kan du. Du vælger blot "Afhentning i butik" under forsendelse (ingen evt. fragtgebyr), så er varen reserveret til dig og klar til afhentning i butikkens åbningstid (du er så sikker på ikke at køre forgæves). Husk blot din online kvittering.

Vi sender med GLS. Køber du for min. kr. 499,- sender vi fragtfrit til valgfri GLS pakkeshop. Pakkeshoppen vælger du selv ved lige inden betaling.

Øvrige fragtmuligheder:

Levering til valgfri GLS Pakkeshop (ved køb undere DKK 499) - DKK 39,-

Levering med GLS til firmaadresse - DKK 69,-

Levering med GLS til privatadresse - DKK 79,-

Levering af "volumepakker" (tunge, store eller skrøbelige varer) - DKK 385,00

 

  • Leveringstid
  • Ordrer modtaget hverdage inden kl.12.00 afsendes samme dag, undtagen tirsdag. Udenlandske ordre afsendes inden tre hverdage. Undtaget forsendelse af møbler og lamper, hvor forsendelse aftales særskilt. Varerne sendes med GLS Danmark, med mindre andet er aftalt. Du får en bekræftelse e-mail og/eller SMS med angivelse af GLS pakkeseddel nummer, så du har mulighed for at spore (tracke) din pakke på www.gls-group.eu og se hvor den er i deres system.  
  • Ved bestilling af både lagervarer og varer som er angivet som bestillingsvarer, forbeholder Designaffair.dk sig ret til, enten at sende ordren delvist eller samlet, når bestillingsvarerne er på lager.    

Alle varer leveres så længe lager haves. Designaffair.dk har en intelligent lagerstyring, så varer kun vises på webshoppen, hvis de er på lager.

NB: Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.

  • Beskadiget pakke
    Er din pakke beskadiget ved levering skal der reklameres til GLS Denmark A/S. Ved synlig beskadigelse bedes du nægte modtagelse. Er pakken allerede modtaget, skal der reklameres hurtigst muligt og gerne samme dag. Husk at modtage med FORBEHOLD. Kontakt Design Affair kundeservice på hello@designaffair.dk - så hjælper vi med reklamationsbehandlingen.

 

  • Hvad skal jeg betale i fragt?
  • Ved levering til en adresse i Danmark, bliver varerne sendt ganske gratis med GLS Denmark A/S til GLS Pakkeshop ved samlet køb over DKK 499,00. Hvis din ordre er under DKK 499,00 koster det DKK 39,00 i fragt.
  • Hvad skal jeg betale i fragt uden for Danmark?
  • Vi leverer til de Skandinaviske lande (Sverige, Norge, Grønland, Færøerne samt Island). Fremgår dit land ikke på listen i indkøbskurven, kan du kontakte os og vi vil forsøge at opnå aftale om levering dertil.
  • Skal jeg betale told på varerne?
  • Der kan komme told og afgifter når din ordre skal leveres i et andet land udenfor EU. Disse udgifter skal du selv betale for. Toldreglerne varierer meget fra land til land, så kontakt dine lokale toldmyndigheder hvis du er i tvivl.

 

  • Levering direkte til privat adresse?
  • Du kan bestille levering til privatadresse med GLS, men da GLS leverer pakker i tidsrummet 7-16, er de fleste på arbejde og derfor ikke i stand til at kvittere for modtagelse.
  • Hvis du som modtager ikke er hjemme, når GLS leverer din pakke, kører chaufføren den til en PakkeShop i nærheden. Han efterlader et kort med pakkens nummer, navn og adresse, hvor du kan hente pakken. Du vil så herefter modtage en mail eller SMS med information om hvilken PakkeShop pakken kan afhentes i.
  • Du kan hente din pakke allerede samme dag efter kl. 16.00 eller inden for de næste 10 hverdage. Når pakken er i en GLS PakkeShop, betragter GLS pakken som "leveret".
  • Hvis du ikke henter din pakke inden 10 hverdage, returnerers den til afsender.

 

Jeg har afgivet en ordre

  • Kan jeg ændre ordren?

Kun hvis vi ikke har pakket din ordre. Vi pakker hele dagen så vi skal modtage ændringen hurtigst muligt per telefon efter ordreafgivelse, for at det skal kunne lade sig gøre.

  • Jeg har brug for at ændre leveringsadressen på min ordre

For at kunne ændre adressen på en afgivet ordre skal du enten kontakte os hurtigst muligt på 26787701 eller skrive til kundeservice på hello@designaffair.dk med dit ordrenummer og de nødvendig ændringer. Vor kundeservice vil vende tilbage med information, om det var muligt at foretage ændringen.

  • Min bestilling er en gave.
  • Du vælger blot gave. Så pakker vi ordren flot ind og hvis du gerne vil have en lille hilsen ved udfylder du blot tekst feltet, så vedlægger vi et lille kort med din tekst. 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

  • Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på Designaffair.dk.
  • Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du:
  • a) har modtaget din vare
  • b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i en ordre, og som leveres enkeltvis.
  • c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele.
  • Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Du kan uffylde vores online fortrydelsesformular, der findes nederst på forsiden, eller du kan sende en mail hello@designaffair.dk el. tlf. ringe til os på 26 78 77 01. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
  • Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
  • Varer købt hos Design Affair kan alle returneres med normal post (møbler og lamper undtaget).

 

·         Varens stand, når du sender den retur

  • Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord - du kan se/prøve varen på samme måde, som hvis du så/prøvede den i en fysisk butik. 
  • Hvis varen er brugt udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
  • For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve/se varen, men ikke tage den i egentlig brug og den returneres med alle originale mærker/stregkoder og i original ubeskadiget emballage.

 

·         Tilbagebetaling af købsbeløbet

  • Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
  • Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. (Dette gælder dog ikke betalinger foretaget med Mastercard eller Mastercard Debit)
  • Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
  • Hvis du fortryder, skal varen sendes til:

Design Affair Aps

Gammel Skørpingvej 156

9520 Skørping

Att: Webshop

Du kan også fortryde ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på samme adresse efter forudgående aftale. 

  • Hvad skal jeg sende med tilbage? 
  • Ved returnering eller ombytning skal du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder og vedlægge den fremsendte følgeseddel samt kopi af faktura. Har du handlet med Visa Electron bedes du oplyse dit reg. nr. og kontonummer, så vil beløbet blive tilbageført dertil.
  • Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
  • Hvis der er noget galt med varen (reklamation)
  • Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
  • Når du handler på Designaffair.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
  • Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

  • Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
  • Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen på varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 
  • Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen sendes til:

 

Design Affair Aps

Gammel Skørpingvej 156

9520 Skørping

Att: Webshop

  • Når du returnere varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Du skal vedlægge kopi af din oprindelige kvittering på købet.
  • Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
  • Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

 

  • Der mangler noget i min ordre

Desværre kan der ske fejl. Hvis du har modtaget din ordre og der mangler en vare, så kontakt os venligst på 26787701 eller mail hello@designaffair.dk.  Husk at oplyse dit ordrenummer. Vi vil så undersøge sagen.

  • Jeg har fået det forkerte beløb tilbage

Uheldigvis sker der fejl. Hvis du mener at du har fået det forkerte beløb tilbage. Kontakt os venligst på 26787701 eller mail hello@designaffair.dk med dit ordrenummer og beløbet du mener at skulle have tilbage.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på Designaffair.dk har vi brug følgende oplysninger:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Designaffair.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren for Designaffair.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på Design Affair Aps er direktør Anne Søndergaard.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til Designaffair.dk videregives ellers sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Designaffair.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Designaffair.dk via e-mail  hello@designaffir.dk.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Anne Søndergaard via e-mail anne@designaffair.dk eller tlf. 26 78 77 01. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Forbrugerklagenævnet Carl Jacobsensvej 35, 2500 Valby tlf.: 4171 5000 www.kfst.dk